Còmic

Hola món!

Avui comencem una nova aventura a Baumannlab, on esperem que el nostre projecte creixi encara més a través del intercanvi d'idees i experiències amb els altres companys residents!

Mars Oddity és una aventura espacial en forma de còmic interactiu que es troba en procés de desenvolupament.

L'equip 

L'equip!

TALLER PARAL·LEL

imatge de abel

2/6/2012

Al Baumannlab des d’un començament se’m va proposar fer un taller amb el Servei de Joventut dins del seu objectiu de fer un treball comú entre totes les entitats que treballen conjuntament per definir projectes.

Avui publicaré el guió que em vaig fer.

 El taller està dinsL’illa de la Bogeria,en laque es vol treballar conjuntament: fomentar la creativitat i trencar amb els estereotips, què es considera normal i per què.

TALLER PARAL·LEL, l'illa de la bogeria, servei de joventut, treball, baumannlab, terrassa, chispa, taller, taller obert, activitat, bitàcora
TALLER PARAL·LEL, l'illa de la bogeria, servei de joventut, treball, baumannlab, terrassa, chispa, taller, taller obert, activitat, bitàcora
TALLER PARAL·LEL, l'illa de la bogeria, servei de joventut, treball, baumannlab, terrassa, chispa, taller, taller obert, activitat, bitàcora
TALLER PARAL·LEL, l'illa de la bogeria, servei de joventut, treball, baumannlab, terrassa, chispa, taller, taller obert, activitat, bitàcora
TALLER PARAL·LEL, l'illa de la bogeria, servei de joventut, treball, baumannlab, terrassa, chispa, taller, taller obert, activitat, bitàcora

LES IDEES DE PARTIDA

imatge de abel

21/4/2012

El primer que faré serà penjar algunes de les idees principals que vaig presentar a la convocatòria per poder veure en quins punts el projecte segueix el plantejament inicial i en quins altres es modifiquen alhora de materialitzar-se.

Primeres idees del projecte al 2011
Primeres idees del projecte al 2011

Diari d'un diari

imatge de abel

14/4/2012

Avui començo a escriure en aquesta pàgina del Baumannlab el diari del còmic, què a la vegada és un diari. Aquí aniré publicant aspectes que siguin interessants alhora de desenvolupar-lo, principalment aquells moments processuals importants que per avançar siguin clau com referents, preses de decisions, interrogants, obstacles, punts d’inflexió, jugades mestres i “xilenes”.

Intentaré ser clar, i no molt dens, encara que potser a vegades no ho pugui evitar.

Abans de continuar, moltes gràcies per estar llegint.

Abel

baumannlab, diari del còmic
Subscribe to RSS - Còmic
(ↄ) 2011 by communia.org (powered by Drupal)